Carls Vänner

Vi har gått i samma klass i snart två år, vi har döljt våra känslor så gott det går men... nu är vår utbildning snart slut och det ska bli jävligt skönt att slippa ses varje dag. Men nu kan vi ändå kommunicera utan att ses, över datan. Hurra

tisdag, augusti 26, 2008

Carl Palmer vad det var länge sen!

Jösses i gatan vad denna sida har dammat igen.

Inte ett skit på i stort sett ett år.

Nåväl, nu är det nog dags för en statusuppdatering, om någon nu, mot förmodan, får för sig att läsa här på nytt.

Jag var nere på ett besök i Jönköping och talade med vår gode kamrat Pastor Adam. Det blev en väldigt trevlig tillställning var jag även fått reda på flytt och dylikt. Under detta samkväm kom vi fram till att det skulle bli festa av för de som hade lusten inne. Det vi syftade på då var alltså att Vara-folket skulle ta sig någonstans och partaja lite.
Kanske kan grabbgänget styra upp nåt (något jag även talat med Ogre om).

Så varför inte lämna in ett datumförslag? Låt detta bli ganska långt in i framtiden dock.
Jag börjar med Fredagen den 24 oktober. FN-dagen då Eilert och Evert har namnsdag, två killnamn på samma dag, det hör till ovanligheterna.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tiden vandrar och flyger förbi.

Känns som att denna blogg är lika passé som pottfrisyr och snestreckade jeans.

Men hoppet är det sista som överger...

11:10 fm  
Anonymous Anonym said...

24 oktober är lite för snart. Men vad sägs om sista helgen i november? Och var ska festligheterna hållas? Jag bara undrar. Lev väl

12:26 em  
Blogger Majk said...

24 oktober är ju lite väl tidigt nu ja...
Jag skrev det dock för 2 månader sen =P

November låter prima. Festligheterna kan hålla hus ver som helst, för min del. Jag kan erbjuda jävligt trångt boende hos mig om vi vill vara i huvudstaden. Men det röstar jag nog emot faktiskt.

2:13 em  
Anonymous Anonym said...

Hej mår alla bra?/ johanna

11:28 em  
Anonymous Anonym said...

Jajamensan!
Prima vera må jag säga.
Själv då?

8:40 fm  
Anonymous Anonym said...

jo då allt är fin fint med mig och sebastian.. är arbetsbefriad för tillfället med mannen jobbar så det blir julklappar i alla fall.. höhö.. hur har du det med jobb då? och flickvän eller?/johanna

3:58 em  
Anonymous Anonym said...

Arbetsbefriad? så pass... Letar du eller är det av annan anledning?

Jodå, jag har fast på Navkin där jag sitter och skriver nyhetsbrev, pressreleaser, faktablad och gjort websidan. Sen jobbar jag som säljare för dom också. Fungerar sjukt bra och stortrivs faktiskt =P

9:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home