Carls Vänner

Vi har gått i samma klass i snart två år, vi har döljt våra känslor så gott det går men... nu är vår utbildning snart slut och det ska bli jävligt skönt att slippa ses varje dag. Men nu kan vi ändå kommunicera utan att ses, över datan. Hurra

tisdag, maj 08, 2007

Hudiksvall?

Mina vänner!
Jag blev kontaktad av en anonym herre från Hudiksvall igårkväll och jag tillade något i form av att "jag funderar på att ta mig en tripp dit innan nästa fullmåne" varpå han nämnde att två kära klasskamrater hade liknande planer. Detta var inte bara läskigt utan också väldigt trevligt. Även då det skiljer 30 mil oss emellan delar vi samma tankar, något sånär.

Nu säger jag er, mina vänner, ska vi ta och ringas och faktiskt styra upp något innan maj faller ur kalendern? Detta är, trots allt, något vi planerat sedan år 2005...

cheerio!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det tycker jag att ni ska göra!

//Hudiksvall

3:33 em  
Anonymous Anonym said...

Jag kan inte.../Norrköping

3:35 em  
Anonymous Anonym said...

Men god damn! /Stockholm

6:48 em  
Anonymous Anonym said...

fan.... ja e fortfarande på allt! /göteborg

6:30 em  
Anonymous Anonym said...

Vem är göteborg då? Emma?

11:16 fm  
Anonymous Anonym said...

jonas

ska vi åka upp dit då? jag ska göra nåt stopp i sundsvall också, antingen före eller efter hudik.

Shall we? /Stockholm

12:29 em  
Blogger Jonas said...

nops. det går inte. jag har klubb här på gotland den 25 och ska på 40årskalas den 26. 27 bär det upp till dalarna för att flytta ut lägenheten. för att sedan flytta in i nya lyan 1 juni

1:05 em  
Blogger Majk said...

okok, then its just me.

Orre, får jag komma ändå? =P

3:44 em  
Anonymous Anonym said...

Klart du får komma Mike!!!

/Hudik

10:40 em  
Anonymous Anonym said...

blidde inget hudik i maj tyvärr... men kanske senare, i juni eller så, vem vet =O)

12:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home