Carls Vänner

Vi har gått i samma klass i snart två år, vi har döljt våra känslor så gott det går men... nu är vår utbildning snart slut och det ska bli jävligt skönt att slippa ses varje dag. Men nu kan vi ändå kommunicera utan att ses, över datan. Hurra

tisdag, april 03, 2007

Vi ligger fortfarande med varandra


Hej alla. Här kommer en hälsning från norrköping där jonas besöker antons enkla boning.

Hoppas att knarkOskar ringt runt till alla i och med återtrfäffen i början av juli. Han är den ansvarige så vid frågor samt anmälningar kontakta han på 0650-12400. Det är till lokalredaktionen i hudik för p4 gävleborg där oskar helt oväntat jobbar. tänk va lite knark kan löna sig!!

Vi däremot jobbar inte lika mycket men i sommar blir det andra bullar. lokalradio för hela slanten på p4 östergötland och p4 dalarna/p4 gotland.

Johanna: Ta med basse på återträffen trots att han är en ny människa... vi gillade den gamla....
Millan: Jonas är bortlovad o har ring på fingret så ligga är inte o tänka på.
Sandra: kåkfararn är också välkommen om han inte sonar sina brott vid detta tillfälle.
Pastorn: ta med pipan o sydvästen. ska vi va in din stuga förresten?
micke: eftersom du blivit bartender står du för drinkarna! el bully kanske?
emma: du är välkommen att hitta på ett tema till festen
zach: dig kan bli intressant att träffa eller snarare sjukt ball!
pjotor: lämna lillgrabben hemma men kom gärna i cadillacen fylld med whiskey
oger: och du kan ju bli full minsann. det har vi saknat!!!

så vi ses i juli då. som sagt oskar är ansvarig och samordnare!!

kräm

jonas o anton

142 Comments:

Anonymous Anonym said...

Yo! Peter har gjort gumman på smällen igen och väntar barn i juni. Därför är det bäst att vi har återträffen i maj eller juli.
Någon som har någon idé om plats och tid?

/Oskar

12:54 em  
Anonymous Anonym said...

Är anonym för att Anton har klantat till det så att jag inte har någon inlogg...

12:55 em  
Anonymous Anonym said...

hatten av för peter! friska krigare helt klart!

1:10 em  
Blogger Majk said...

När lägger vi träffen då? En helg i en stuga hoppas jag..
jag har förresten fått kneg på Sportbladet i sommar, det kommer bli najs som få ska ni veta!

Yäyä, har ogge bestämt nåt datum än?

puss hej!

1:23 em  
Anonymous Anonym said...

Är det brorsan som fixat in dig Majk? Jävligt sjysst jobb i alla fall!

Inget datum är satt. Hade önskat mig fler röster som tyckte till. För mig går det hela maj och hela juli. Adams stuga kanske kan vara en idé.
Annars ligger jag på Emma som har fått uppgiften att kontakta kvinnorna i klassen.

Det vore så jävle kul å greja det här. Saknar er alla ju...

3:20 em  
Anonymous Anonym said...

MVH Oskar

3:21 em  
Anonymous Anonym said...

Meningen om Emma låter fel, ser jag nu...

3:22 em  
Blogger adam said...

Jasså kan min stuga vara en ide, ja varför inte. Det är inte uteslutet.

3:57 em  
Blogger Majk said...

Bror min lade in ett gott ord för mig, typ allt han kunde göra. Man kan la säga att han gjorde så att dom kallade mig på intervju och därifrån tog jag över helt =O)

Jag kan nog närsom faktiskt. Men det verkar väl vara Juli som passar bäst för alla eller?

Är det nån som ska till Roskildefestivalen? Jag ska icke det, men om nån ska så kan vi ju välja att inte ta de datumena :P

9:52 fm  
Anonymous Anonym said...

7/7 kanske?

11:25 fm  
Anonymous Anonym said...

7/7 låter bra. I Adams stuga? /Oskar

2:44 em  
Blogger Jonas said...

vilket brinnande intresse den kvinnliga delen av RL04 visar. det glädjer mig!

3:32 em  
Anonymous Anonym said...

Visst är det underbart...Oskar, har du ringt Lotta?

10:08 fm  
Blogger Majk said...

7/7 is a go!
Adams stuga, var ligger den? är det den vi var i en gång i tiden?

10:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag ringde Lotta. Hon hälsar alla så gott men tackar vänligt och bestämt nej till inbjudan.

Vi får väl köra en återträff utan damerna om de inte är mer intresserade... :)

/Oskar

10:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Adams stuga ligger i Dalsland sa Anton

/Oskar

10:49 fm  
Anonymous Anonym said...

jag har kommenterat min egen bloggtext. haha fast ja kommenterar väl här också så att det kommer in lite kvinnliga åsiker. Sandra kan alla helger, hon ska höra me millan. Jag har inte ringt sara har inte hennes nr, men ja har sagt till henne via msn. Johanna har ju upptäckt det hela här på bloggen. Adams stuga låter mysigt.. oo finns det en sjö där? jag vill bada!
/emma

10:04 em  
Anonymous Anonym said...

ps. jag har blivit ganska dålig på att ansvarsshit som att kontakta folk o så... kanske jag var innan också. Ska ringa oskar ngn gång i veckan... hehe /emma

10:06 em  
Anonymous Anonym said...

Börjar likna nåt det här. Lysande! Det har kommit önskningar om att förlägga träffen redan i slutet av maj. (Johanna å Sebba kan inte i juli) Vad säger ni om det? Det passar mig lika bra som någon annan tid i alla fall.

Puss puss //Oskar

10:28 em  
Anonymous Anonym said...

Jag kan inte helgen 26-27. Annars går det bra när som helst.

Oskar

10:12 fm  
Blogger adam said...

jag kan inte julihelgen men 26-27 är enda jag kan i maj. Annars får väl annan lokal hittas.

10:46 fm  
Anonymous Anonym said...

Hmm.. jag kanske skulle kunna 26-27.

Jag ska på Dif-AIK på måndag 28:e. Jag har redan bokat biljetter ner på söndag men jag kanske kan boka om dom.

Vad säger ni andra? Passar 26-27 så ska det naturligtvis ordnas

//Oskar

3:45 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tror att jag har ett reservställe att vara på annars. Det ligger i så fall här uppe, utanför Hudik. Ett stort hus som en vän äger. Där kan ju alla sova å så. Ligger på landet.

//Oskar

3:47 em  
Blogger Jonas said...

Men tänk om det blir dåligt väder???

9:58 fm  
Anonymous Anonym said...

om det blir dåligt väder så är vi ju inomhus.. jag kan lite när som helst.. i maj går bra. Hade varit skoj!

ps: zach har fullt upp säger hon.
/emma

10:13 em  
Anonymous Anonym said...

Ska vi spika helgen 26-27 maj?

/Oskar

10:29 em  
Anonymous Anonym said...

Oj oj oj, här har det diskuterats flitigt... 26-27 maj låter fin fint.
Jag har en undran dock, alla våras respektive, är dessa tänkta som gäster eller är det klass + Basse only?

Jag är på vad som anyways och 26-27 låter fin fint!

4:15 em  
Anonymous Anonym said...

det är bra att jag upprepar mig en massa =P

4:16 em  
Blogger Jonas said...

Jag säger den helgen No No NO. det går inte. Jag kan inte!

4:09 em  
Anonymous Anonym said...

Ok då. Vi tar en annan helg då. Vilken då...?

5:18 em  
Anonymous Anonym said...

Nu undveks min fråga också, illa illa...
Aik torskar btw med 4-0 mot malmö, det är trevlig =P
Respektives eller ej?

5:44 em  
Anonymous Anonym said...

Beror nog på vart vi ska vara, hur många som får plats att sova osv...

Oskar

10:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Fullt up? Vad är det för jävla anledning? Vem har inte fullt up...jaja, 9-10 juni kan jag iallfall inte...Annars får väll alla anpassa sig lite? Vi behöver ju inte göra så jävla stor grej av det...

Puss mina vänner!
//Anton

6:58 em  
Anonymous Anonym said...

Hum, okej... jag lägger fram några förslag på helger nu då så får folk tycka till om dessa.
18-19 Maj
22-23 juni
29-30 juni
Hur var det i Juli? var det en massa som inte kunde då?
annars är ju, 6-7, 13-14, 20-21, 27-28 juli en massa alternativ där...
jag kommer kunna när som vetja.
Vore dock skoj om det blev i Maj eller Juni pga jobb...

7:33 em  
Anonymous Anonym said...

Juni kan inte peter för då ska han bli pappa.

10:42 em  
Anonymous Anonym said...

Jag röstar för maj, vilken helg spelar ingen roll. Helst löningshelg dock :)

10:44 em  
Anonymous Anonym said...

jag röstar för maj också!!! så får vi det överstökat... hihi!

/emma

3:13 em  
Anonymous Anonym said...

bara ett förslag, man skulle kunna ta i på vandrarhmmet vfhsk.... i slutet av juli eller i början av augusti
/skåne

7:53 em  
Anonymous Anonym said...

Vandrarhemmet på vara folkhögskola, hmm.. ja det skulle kunna funka

/Oskar

12:00 em  
Anonymous Anonym said...

va säger ni om sista helgen i Juli? räck upp en hand de som kan!
/skåne

5:13 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker det låter finnemang med sista helgen i juli. Jag räcker upp en hand

/Norrland

3:45 em  
Anonymous Anonym said...

jag räcker också upp en hand och hejjar på folkhögskolan

/slemma

6:32 em  
Anonymous Anonym said...

johanna kan
oskar kan
emma kan

fyll på listan

12:26 em  
Anonymous Anonym said...

Anton kan säkert han med, och det är jag som skriver nu.

7:18 em  
Anonymous Anonym said...

Majk kan nog jag med...

9:39 fm  
Anonymous Anonym said...

johanna
oskar
emma
anton
majk

fyll på listan för vara lördag 28 juli och söndag 29 juli
kom igen nu så vi kan boka hela barne

10:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har snackat med peter. Han räcker också upp en hand.

Johanna
Oskar
Emma
Anton
Majk
Peter

Fortsätt fylla på nu för fan!

12:23 em  
Blogger Jonas said...

Jonas räcker tveksamt upp en hand. slutet på juli är ju så långt bort...Och att ta sig från ön till vara tar typ 9 timmar

9:33 fm  
Anonymous Anonym said...

även en tveksamt upphöjd hand är en upphöjd hand =P
9 timmar är ju iofs lite surt må jag säga...

man skulle ju kunna lägga fiestan någon stans annorstädes än vara, kanske till och med huvudstaden(!) dock känns det som att 08-staden skulle kunna bli för jobbigt, särskilt om man tar eventuella systembolagsturer i vara i åtanke där dessa tog 50 minuter, 35 mins att bestämma vad vissa skulle ha, 10 minuter gång t&r och 5 min inne på boa...

but still

11:09 fm  
Anonymous Anonym said...

fyll på listan
Johanna
Oskar
Emma
Anton
Majk
Peter
sandra kan oxå sista helgen i juli

12:08 em  
Anonymous Anonym said...

fyll på listan sista helgen i juli
Johanna
Oskar
Emma
Anton
Majk
Peter
sandra
jonas

11:05 fm  
Anonymous Anonym said...

fyll på listan sista helgen i juli
Johanna
Oskar
Emma
Anton
Majk
Peter
sandra
jonas
anton
då ä det bara millan som inte svarat eller..

11:06 fm  
Anonymous Anonym said...

o adam eller..

11:08 fm  
Blogger Majk said...

Inga nej än så länge eller?
Sista helgen i Juli it is then.

Är det Vara som gäller alltså?
Dags att boka rum snart då då =P

1:55 em  
Anonymous Anonym said...

vem tar tag i allt?

2:09 em  
Anonymous Anonym said...

alltså ni måste in på sr örebro morgonprogrammet o kolla in sandras rally.... say no more..

/johanna

2:36 em  
Anonymous Anonym said...

fyll på listan sista helgen i juli
Johanna
Oskar
Emma
Anton
Majk
Peter
sandra
jonas
anton
camilla

7:38 em  
Blogger Majk said...

Bara adam kvar då alltså?

8:59 em  
Anonymous Anonym said...

jag pratade med honom igår så han kommer snart att lämna besked..
/johanna

11:13 fm  
Blogger adam said...

Förmodligen kan jag, jag är som man säger prelbokad.

11:35 fm  
Anonymous Anonym said...

Johanna
Oskar
Emma
Anton
Majk
Peter
sandra
jonas
anton
camilla o sist men inte minst adam.
vem tar tag i bokning?

10:19 em  
Blogger Jonas said...

oskar är ju ansvarig sen första början...

12:56 em  
Anonymous Anonym said...

Tjoho! Det här är ju lysande! Alla verkar ju kunna som det ser ut nu. Jag kan ta på mig att ringa husmor och boka rum, jag är ju bästa kompis med henne som ni kanske minns... (jag sov ju för fanken bara över hos Anton).

Hur som helst, Oskar fix!

Puss puss

//Oskar

3:38 em  
Anonymous Anonym said...

Förresten, ska jag boka rum för natten lördag/söndag eller fredag/lördag också... Iofs kan ju var för sig boka rum ju.. Vad säger ni?

//Oskar

3:40 em  
Anonymous Anonym said...

Sandra du är ursexig i rallydräkt!

3:43 em  
Anonymous Anonym said...

boka naum och hela barne!

3:53 em  
Blogger adam said...

Oskar, det räcker väl att hyra ett rum som alla kan dela på. Det är väl inte alla, Zach? Å Malin, tant Malin då?

5:51 em  
Blogger Majk said...

Lördag/söndag tror jag är mest lämpat, jag kan dock, om fler känner för't tänka mig att dyka upp fredag kväll och påbörja festandet...

6:50 em  
Anonymous Anonym said...

lördag till söndag..
en del jobbar ju fredagen..

1:34 em  
Anonymous Anonym said...

jag kommer mer än gärna på fredagen! fredag kväll blir det ju då! ÅHHH fy fan va skoj vi ska ha!!!!!!!!!!

/emma

11:18 em  
Anonymous Anonym said...

Respektive då?

5:26 em  
Anonymous Anonym said...

Jag kan boka barne och naum. Den som vill komma fredag får göra det men då får man boka rum själv. Det låter väl bra?

/Glada hudik

11:20 fm  
Anonymous Anonym said...

Respektive är definitivt inte tillåtet

11:21 fm  
Anonymous Anonym said...

Sebbe å Elin måste ju få komma naturligtvis

/Hudik

11:24 fm  
Anonymous Anonym said...

Jaha, borde inte Rollergirl få komma då oxå?

11:43 fm  
Anonymous Anonym said...

Ät mig!

12:30 em  
Anonymous Anonym said...

Inga respektive då alltså, utöver basse?

12:31 em  
Anonymous Anonym said...

Vem e rollergirl?

11:43 em  
Anonymous Anonym said...

seb följer med mej vart jag än tar vägen det måste ni väl ha koll på vid det här laget eller? o seb kommer för vi är på sverigetour den veckan! bara mysepys som gäller..
det hade vatt trevligt att träffa elin..
vem fan är rollergirl? men ta med henne jag har alltid velat träffa nån med rosa rullskridskor!!
puss o snusk/ mrs. davidhasselhoff

7:56 em  
Anonymous Anonym said...

Hade gärna kommit, men den veckan är det fest på Laske...

12:07 em  
Anonymous Anonym said...

Kom igen nu! Rollergirl är ju Laskes finest som Majkie hade den goda smaken att spändera en natt med. Till saken hör att Rollergirl var gravid och hurvida Mr. Juhlin är fadern tvistar de lärda.

2:36 em  
Anonymous Anonym said...

Blev gravid givetvis

2:37 em  
Anonymous Anonym said...

Kuriosa: Jag har stött på Rollergirls kusin, här i Hudik!

/Hudiksvall

6:58 em  
Anonymous Anonym said...

Då var det bokat och klart den 28-29 juli på Vara fhsk! Man betalar när man kommer dit. Det blir flest enkelrum men även något dubbelrum.

Husmor hälsar till alla!

puss å kram//Oskar

2:58 em  
Anonymous Anonym said...

jättebra!
jag o seb tar gjärna dubbel om det går bra...

6:38 em  
Anonymous Anonym said...

Jag o Oskar tar gärna dubbel


/Anton

10:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag dubblar gärna =P

12:15 em  
Anonymous Anonym said...

då är allt klart då? vi ses i slutet av juli/johanna

10:18 em  
Anonymous Anonym said...

Ge fan i att stäng diskusionen! Vi ska ju komma över 100 inlägg!

4:02 em  
Anonymous Anonym said...

91

12:20 em  
Anonymous Anonym said...

Otroligt bittert att jag missade danmarskmatchen... suck. Men jag hade skojigt ändå

Hudik

12:21 em  
Anonymous Anonym said...

Hur kunde du missa den? Vad gjorde du som var så viktigt i lördags?

2:56 em  
Anonymous Anonym said...

han va väl söpen...

6:44 em  
Anonymous Anonym said...

Ogie ringde mig, jag svarade inte, jag ringde Osvald efter matchen, han svarade. Han var i Stockholm och där fanss det tydligen inte en jävel som hade lyckats klura ut ur man får i kanal 9.

4:42 em  
Anonymous Anonym said...

haha =O) okok.

News!
Det blir inget hultsfred för mig och tösen, vi drar till mallis instead för lika pengar :P
Sorry to let you down there!

5:27 em  
Blogger Jonas said...

Du är död för mig majk!

11:35 fm  
Anonymous Anonym said...

98

7:18 em  
Anonymous Anonym said...

din mamma

11:52 em  
Anonymous Anonym said...

100

11:53 em  
Anonymous Anonym said...

nej men, så du säger Jonas... =(

12:39 fm  
Anonymous Anonym said...

Du är död för mig Majk.

1:58 em  
Anonymous Anonym said...

Jag såg islandsmatchen iaf

Hudik

8:13 em  
Anonymous Anonym said...

gla missommar

5:09 em  
Anonymous Anonym said...

detsamma
/slem

1:53 em  
Anonymous Anonym said...

Blir det nån återträff?

5:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Men jesus! Klart det blir återträff! Man får se till att hålla sig uppdaterad... Sista lördagen i Juli blir det återträff på Vara folkhögskola. Jag har bokat rum åt alla.

Förresten, en god vän till mig (Jon (trummis jon( från miss monday))) är tillsammans med en Sandra. Sandra är å hälsar på i Hudik. Sandra visade sig vara god vän till ingen mindre än Johanna i våran klass!! Hehehe... Jag ringde upp henne på Sandras telefon. Fan va skoj det var! Längtar till återträffen, må väl vänner! PUSS

Oskar

9:53 fm  
Anonymous Anonym said...

jag längtar me! blev så ställd när jag fatta att det va du oscar! världen är så rälet liten!

7:14 em  
Anonymous Anonym said...

Fy fasiken, ja världen är allt bra liten.
När jag var iväg på Mallorca med tösen sprang vi på en bartender från Hällekis som kände Anton Frank (kom just på det, därav den sena notifikationen).
Fast han och du verkade inte vara på så god fot med varandra. Jag fick den känslan.

Kommer inte riktigt ihåg vad han hette, typ marcus eriksson eller så...men hans farsa ägde tydligen nåt stort kötteri eller så.
Does that ring a bell Anton?

12:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Kötteri? Kul ställe

9:22 fm  
Anonymous Anonym said...

va det inte han som låg med antons mamma?

11:59 em  
Anonymous Anonym said...

Nej det är kotteri. Kötteri är nåt helt annat!

8:27 fm  
Anonymous Anonym said...

Mm,men jag har legat med anonyms mamma!

Ja Marcus Eriksson ja...jag har spelat fotboll med honom, trevlig ibland men oftast bara jävligt dryg. Det är ingen jag skulle dela tält med.

//Anton

11:55 fm  
Anonymous Anonym said...

Anton skulle bara dela tält med mig.

Sandra Olsson dök helt oväntat upp i Radio gävleborg häromdan. Hon guidade lyssnaren genom Örebro slott, skojigt!

/Oskar

3:43 em  
Anonymous Anonym said...

Vart fan ligger Örebro slott egentligen? Örebro trodde jag...Eller vart tusan ligger Gävleborg?

//Anton

9:37 fm  
Anonymous Anonym said...

Jo, det är det som är lite knepigt. Det var en tävling. Sandra pratade med någon kvinna som antagligen var insatt i ämnet. Dom portionerade ut små ledtrådar om vart dom var. Sen fick lyssnarna i Gävleborg lista ut vart dom va...

4:04 em  
Blogger Majk said...

Det låter roligt det.
Hum... dags för ett nytt inlägg för nästa ämne.

1:03 fm  
Anonymous Anonym said...

jag klara bubbelspelet igår på jobbet....

11:30 fm  
Blogger Majk said...

vad sa vi om respektives inför återträffen?
börjar ju närma sig med stormsteg...

Maxine vill iaf gärna träffa alla, men vill inte vara enda respektive.

Anton, Jonas - hur gör ni?

puss puss

2:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Nej, min fru ska på Parksommar, Moneybrother o co ni vet.../A

10:57 fm  
Anonymous Anonym said...

Och dessutom kommer ju Rollergirl så det kanske är stupid att ta med Maxine...

10:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Ha ha.
svinkul, faktiskt.
Nämen seriously...
A go or a no go?

12:20 em  
Anonymous Anonym said...

No go i guess

12:39 em  
Anonymous Anonym said...

Inga respektive. Bara sebastian och elin är tillåtna tycker jag

6:31 em  
Anonymous Anonym said...

vem tycker så?

7:14 em  
Anonymous Anonym said...

blöö, ingen eller alla som kan me think!
/m

12:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Det bästa med den här sidan är att man kan vara anonym

8:48 fm  
Anonymous Anonym said...

man får göra som man vill

11:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker också alla som vill får komma, bara man säger till i tid så att jag kan boka rum.

/hudik

1:25 em  
Anonymous Anonym said...

Then lets give it a go then

12:12 em  
Anonymous Anonym said...

Skulle vi ha nåt tema för festen eller?
Börjar bli dags att hitta på ett sådant nu i sådana fall...
/M

2:07 em  
Anonymous Anonym said...

Eftersom jag är den som är mest aktiv ger jag här några förslag på olika teman:
Hjältar
Blommor och bin
Sagor
Yrken
IT

11:50 em  
Anonymous Anonym said...

IT? Sexigt.

/Lotta

1:10 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har bokat rum preliminärt men nu måste jag meddela hur många vi blir exakt. Så hur många blir vi?

Adam
Camilla
Anton
Jonas (osäker, eller?)
Elin (samma här antar jag)
Johanna
Sebastian
Micke
Emma
Peter
Sandra
Oskar
(hoppas jag inte har glömt någon nu...)

Sara kommer inte eller? Har för mig att någon sa det.
Malin räknar jag inte med.

Den som vill ta med respektive (förutom Jonas och Johanna måste kontakta mig så jag vet det.)

just nu alltså 12 st om man räknar med Jonas och Elin.

/Oskar

11:02 fm  
Anonymous Anonym said...

När kan man räkna med att få ut ett så kallat spelschema? Man är ju sjuk nyfiken på vad Oskar har hittat på för lekar o dylikt...

/Anton

7:47 fm  
Anonymous Anonym said...

hur dags är alla där... när kan man komma åt rum o så? blir det gabriels eller?

4:59 em  
Anonymous Anonym said...

jag tror jag dimper ner kring 19-19.30, kanske lite sent mend et är vad jag tror just nu.
Och jag tror även att maxine hakar på, så det blir super!

8:03 em  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer väl under eftermiddagen skulle jag tro. Har ju en bit å resa...

/Oskar

9:04 em  
Anonymous Anonym said...

Nu är allt klart.

12 rum är bokade mellan lördag och söndag och frukost kommer att finnas för den som vill, mot betalning då.

Då så, jag har en känsla av att det här kommer bli en snorfylla.

Må väl / Oskar

11:41 fm  
Anonymous Anonym said...

Rummen kommer du åt precis när du vill under lördagen
/O

11:44 fm  
Anonymous Anonym said...

Får man ha med husdjur, föräldrar, actiongubbar, fastrar, mostrar, svågrar, fåglar, kusiner, klasskompisar, mormödrar och gamla lärare, eller är det bara respektive?

3:57 em  
Anonymous Anonym said...

du kan ju ta med denne!
http://hd.se/webb-tv/2007/07/23/nu-ska-tumoeren-bort/

5:27 em  
Anonymous Anonym said...

VIKTIGT!!

Glöm för helvete inte bort sänglakan.

Annars finns det lakan att hyra för 50 :-

3:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home