Carls Vänner

Vi har gått i samma klass i snart två år, vi har döljt våra känslor så gott det går men... nu är vår utbildning snart slut och det ska bli jävligt skönt att slippa ses varje dag. Men nu kan vi ändå kommunicera utan att ses, över datan. Hurra

söndag, februari 04, 2007

Tihi

Fick sms från Johan Apell o Tomas Bader igår, halva deras klass har praktik i sthlm just nu o dom festar. Inte lika bra som den grymmaste klassen dock!

Om några timmar sitter jag på ett flygplan och jag är skitnervös. Känns töntigt men jag är nervös ändå... går inte att komma ifrån det.
Tjänar slantar genom att jobba på Telias kundtjänst som säljare och det är väldigt roligt. Fan va många konstiga människor det finns som inte har någon slags allmänbildning alls. (känns det som när dom ringer till telia och har en annan operatör bla)

Ojää, jag tänker på klassen då och då! Feta på!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jezz när ja hör alla puckon i luren tänker ja på rl04, näää! Klart att ja inte gör. På radiolinjen finns det ju smarta människor.
Ohh ja har kapat mitt hår och det är så skönt! MUMMA


/ Emma

11:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home