Carls Vänner

Vi har gått i samma klass i snart två år, vi har döljt våra känslor så gott det går men... nu är vår utbildning snart slut och det ska bli jävligt skönt att slippa ses varje dag. Men nu kan vi ändå kommunicera utan att ses, över datan. Hurra

torsdag, februari 22, 2007

sjukt!


Anton har blivit helt tossig. Eller sjuk i huvudet skulle man kunna säga. Ett mycket märkligt beteende. Så där gör man bara inte. Det känns inte rätt utan bara äckligt. Lite freakshow och jävligt o-najs. Inte gör man så? eller vad tycker ni? han är ihop med sin egen syrra. kolla in bilden. sjukt!

Inavel känns jäkligt 1800-tal Anton. Lägg av!

din bästis jonas

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Se, det är bara jag som kommenterat. Det finns troligen två anledning: 1 Ingen läser blogghelvettet. 2 Dina skämnt är inte roliga, och du kommer att burna i hell för det.

11:50 fm  
Anonymous Anonym said...

jag tror på numero ett. skit samma. klassen är död för mig!

11:55 fm  
Blogger Majk said...

Inte låta så pojkar... inte är väl klassen död? bloggen måhända, but still...

Jag har flyttat en massa btw, har tagit mitt ass in till storstaden och har nu mera adress "jägargatan 1, 118 67 STOCKHOLM"! ingen mer 40 mins nattbus =O)

8:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Vad betyder in till storstan? till bagarmossen eller?

5:46 em  
Anonymous Anonym said...

södermalm ffs... innanför tullarna vettu. staden på riktigt är det nu /Majk

4:51 em  
Anonymous Anonym said...

jag tycker att hon är söt de kan inte vara syskon/johanna

12:11 em  
Anonymous Anonym said...

Ät skit.

10:07 fm  
Blogger adam said...

Jonas, det är klart man läser, och var inte så jävla PK. det finns ju massor med fördelar också. Man kan simma jättefort om man har simhud mellan tår och fingrar och att vara flink på banjo är ju också kul. Bara du är glad så är jag glad Anton.

6:43 em  
Anonymous Anonym said...

det ligger nåt i vad du säger pastorn. Freakshow kan löna sig som tusan!

5:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home